Formularze do pobrania

Informacja

Strona posiada nowszą wersję

Kliknij tutaj, aby przejść dalej

OFERTY PRACY

Autor : Jolanta Majewska

 

Serwis Służby Cywilnej - ogłoszenia o naborze oraz listy kandydatów spełniających wymagania formalne

 

 


 

Ogłoszenie o poszukiwaniu kandydata na stanowisko dyrektora OUM w Bydgoszczy

Prezes Głównego Urzędu Miar poszukuje kandydata na stanowisko:

Dyrektora Okręgowego Urzędu Miar w  Bydgoszczy

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

ul. Królowej Jadwigi 25

85-959 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy

Bydgoszcz.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządzanie  działalnością Okręgowego Urzędu Miar;
  • Realizacja polityki kadrowej w Okręgowym Urzędzie Miar.
  • Realizowanie zadań wynikających z ustawy – Prawo o miarach.
  • Realizowanie zadań wynikających z ustawy o towarach paczkowanych.
  • Wykonywanie zadań właściwych dla organów nadzoru rynku wynikających z ustawy o systemach oceny zgodnosci i nadzoru rynku.
  • Wykonywanie – zgodnie z udzielonym przez Prezesa GUM zezwoleniem, zadań w zakresie związanych z cyfrowymi urządzeniami rejestrującymi, zwanymi dalej „tachografami cyfrowymi”.
  • Kierowanie i nadzór  nad realizacją zadań Okręgowego Urzędu Miar jako jednostki przeprowadzającej ocenę zgodnosci w zakresie udzielonej autoryzacji i notyfikacji  na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 kwietnia  2016 r. o systemach oceny zgodnosci i nadzoru rynku (Dz.U. poz. 542).  
  • Sprawowanie nadzoru i kontroli prawidłowości wykonywani przez naczelników  obwodowych urzędów miar zadań należących do ich zakresu działania, na podstawie  i w zakresie wynikającym z odrębnego upoważnienia Prezesa GUM. 
  • Nadzór nad wykonywanie prawnej kontroli metrologicznej w punktach legalizacyjnych.

 

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunkach: technicznych, prawo, zarządzanie lub ekonomia.
  • Staż pracy: co najmniej sześcioletni staż pracy, w tym co najmniej  trzy lata na stanowisku kierowniczym.
  • znajomość ustaw:  Prawo o miarach, o towarach paczkowanych, o systemie tachografów cyfrowych, o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, Kodeks postępowania administracyjnego, o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, o swobodzie działowości gospodarczej, o kontroli  w administracji rządowej, o służbie cywilnej, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, kodeks pracy, o ochronie danych osobowych, oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
  • Umiejętności: komunikatywność, kreatywnego  myślenia, zarządzania personelem,  organizacji pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywnej komunikacji i współdziałania w grupie, odporność na stres.

 

Wymagania dodatkowe:

  • studia podyplomowe lub stopień naukowy doktora z zakresu kierunków technicznych, administracji publicznej, prawa, zarządzania lub ekonomii,
  • doświadczenie w pracy w administracji miar, w przemyśle, w laboratorium badawczym lub pomiarowym,
  • znajomość języka angielskiego w  stopniu pozwalającym na swobodne porozumiewanie się.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  •  oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenia kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo  lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kandydat może złożyć referencje dotyczące jego dotychczasowej działalności zawodowej;
  • kopie dokumentów potwierdzających  znajomość języka angielskiego,
  • oświadczenie kandydata o zgodzie na przeprowadzenie procedury zwykłego postępowania sprawdzającego do klauzuli „poufne” (jeśli nie posiada aktualnego poświadczenia o klauzuli „poufne” lub wyższej” ).

 


Metody i techniki naboru:

– weryfikacja formalna nadesłanych ofert;

– rozmowa kwalifikacyjna na temat zagadnień z zakresu spraw należących do właściwości OUM w Bydgoszczy,    podczas której:

  1. kandydaci zostaną poproszeni o przedstawienie, w formie elektronicznej, koncepcji zarządzania i wizji rozwoju oraz organizacji OUM w Bydgoszczy;
  2. zostanie sprawdzone posiadanie kompetencji kierowniczych;
  3. zostanie sprawdzona wiedza z obszaru przepisów prawa określonych w ogłoszeniu w wymaganiach niezbędnych;
  4. zostanie sprawdzona u kandydatów znajomość języka angielskiego.

 

 

Termin składania dokumentów:

13 luty 2017 r.

Miejsce składania dokumentów:

Główny Urząd Miar

Biuro Dyrektora Generalnego

ul. Elektoralna 2

00-950 Warszawa

lub składać w Recepcji GUM w godz. 800 – 1600 z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko Dyrektora OUM w Bydgoszczy – nie otwierać”.

Inne informacje:

 

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail,  numer telefonu.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Przekazanie dokumentów wymienionych w części "kopie innych dokumentów i oświadczenia" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.

Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (52) 322-06-06, wew. 46

 


 

 

Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 7863 z dnia 27 stycznia 2017 r.

OFERTY DO 13 lutego 2017

WYMIAR ETATU: 1

STANOWISKA: 1

Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: inspektor

w Wydziale Nadzoru i Polityki Rynkowej

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Wrocław

województwo dolnośląskie, opolskie

ADRES URZĘDU:

Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu
Ul. Młodych Techników 61/63 
53-647 Wrocław 

WARUNKI PRACY

Praca biurowa, praca w terenie, wyjazdy służbowe. Współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Wysiłek fizyczny przy wykonywaniu czynności kontrolnych. Prowadzenie samochodu służbowego. Na stanowisku pracy używany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon, faks. 
W budynku jest winda, brak podjazdów dla wózków inwalidzkich. Na stanowisku nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
  • udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw
  • prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych
  • wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych
  • udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd
  • przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu
  • prowadzenie prac administracyjno-biurowych
  • aktualizacja dokumentów systemu zarządzania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub w obszarze metrologii lub 3 letni staż pracy ogółem
  • znajomość przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy o kontroli w administracji rządowej,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawnych
  • odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • zdolność analitycznego myślenia
  • odporność na stres
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność wynikająca z potrzeby wyjazdów służbowych
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub w obszarze metrologii lub 3 letni staż pracy ogółem
  • znajomość systemów zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO/IEC 17025 oraz ISO 9001
  • znajomość języka angielskiego
  • komunikatywność i kreatywność
  • systematyczność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • umiejętność pracy koncepcyjnej i koordynacji działań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu),
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13 lutego 2017 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu 
    Referat Kadr 
    ul. Młodych Techników 61/63 
    53-647 Wrocław 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. 
List motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata. 
Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej. 
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 3580220 

 


 

 

 


 

 

 

Metadane

Data publikacji : 02.03.2017
Podmiot udostępniający informację:
Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Jolanta Majewska
Osoba udostępniająca informację:
Tomasz Pałczyński
do góry